2008. április 24., csütörtök

Kafkaz



"Évának bilincse, Ádámnak batman-ruhája"

Mindig megújítom magam bennem napenergia van, a héten már négyből négy este, főbérlőfogorvosmeccnézésperlánybuli, ez a hét aktív, nem tespedés, Aktív Gombos Edinával, nem parázok, bemegyek a kocsmába, Hunnia, este 9 előtt.

Telt ház fogad , a Körútra néző helyet, amit a múltkor kinéztünk, elfoglalták, az én szívem olyan nagy ablak a kilátásom benne csak Te vagy. Két bárszéket azért megcsípünk a pult mellett, Borsó kiszúrja a pult másik végén smink nélkül megy közértbe májkrémmel áll a sorvégre az énekest, magát. Sörbe kólát tölt, mellé jégert iszik, rágyújt az a füst ami megutaztat, egykomponensű vegyszer.

Aztán fellép a színpadra megszólítani megpróbáltam a megfigyelt sokaságot, ahol Borsó kedvenc számával kezd tuti, hogy Szaródik el, mert a kedvencnél jobb nem lehet. De. Jobbára régi számokat játszik a rejtett számok az ellenségeim életem, aztán vegyesen, szinte mindent.

Közben bosszankodunk, mert az oké hogy alig látunk, de nem is hallunk sokmindent egy agresszív nagydarabtól, aki nem a koncert miatt issza itt le magát, mert Kozma Orsin is itt ivott már ne basszál fel idegbe' mer ezért megyek tönkre. Mindenestre elküldte a Kaukazus dobosát meg billenytűsét mert nem fért el tőlük a csigalépcsőn ez a világ olyan kerek mér lennék én szögletesebb.

Olyan hosszú a koncert, hogy kifogyunk a belépéskor kapott kuponokból, a kicsivel több lóvé még mindig jöhetne, és mégis szomjasak vagyunk. A színpadon álló akkor jelenti be, hogy szünet, mikor más koncertnek már vége van, nem elmenni kell, nem menekülni sem mert most kell hogy maradjál. A pulthoz fordulunk mi is, olyat akarok, amilyet nem akart még senki, rozé, sör, mézes fütyülős málna.

Nekem kamerás van, előfizettem
A szünetben értékelünk, mint a focicsapatok edzői, próbáltam én már rámutatni a hibáidra te Isten, de nagyon tetszik, kevés dolog nem, például, hogy nem hallatszik az átvezető szöveg. Mindenki pisil, rendel, beszélget, ismerkedik gumimatrac, pingpongasztal, tánc, ismerkedési est, eszterlánc.

Második felvonás. Érzelmes számokat játszik, az elején az én szívem szebbik oldalán, aztán szinte minden létezőt, nagyon tetszik, repül az idő, aztán máris vissza, vissza, taps én fogom majd irányítani a két kezed.

Kilépünk a Hunniából, fél 1 van, elégedetten bóklászunk ki az ajtón, és inkább nem nyomorgunk fel az éjszakai buszra. Hazafelé sétálunk, az Oktogonnál nem vesszük meg a szokásos kétsajtbugert, így üres a száj, szabad a csók ma szabad a szerelem; és habár a fényszennyezés miatt nehezen, de azért lehet csillagokat csókolózás közben kapni a lencsevégre.




Hol? Hunnia Kávézó
Mikor?2008.04. 24. 21:30- 00.30
Kivel?Borsóval
Mennyit?1000 Ft, lefogyasztaható
Folyadék?2 sör, pici mézes málna
Mennyire?
18.5 + 19.5 = 38

Nincsenek megjegyzések: